mandag den 21. januar 2013

Tumor update Astrocytoma II

Scanningen viste ingen ændringer !

The scan showed no changes !

Next MRI in 12 months 


 Jeg er ikke stolt af det her, men jeg har slet ikke opdateret bloggen med det sidste scanningssvar som jeg fik i begyndelsen af December 2012. Da jeg stod og havde fået beskeden om at jeg var alvorlig syg var det første jeg gjorde at gå på internettet og lede efter information. Der var en masse frygtelige historier, og jeg oprettede den her blog med intentionen om at fortælle min historie. Nu går det godt, og jeg har ikke længere behov for at spilde min tanker og ængstelser ud. Det har fyldt så meget så længe, så at slippe for at skulle forholde mig til det har været ufattelig befrielse.
Det er 3 år siden at jeg blev opereret første gang og 2 år siden sidste operation. Der er ingen ændringer at se på den sidste MR-scanning af min hjerne. Jannick Brennum har indkaldt til næste scanning om et år i stedet for om et halvt år som det har været indtil nu. Det er et vendepunkt som giver mig håb. Tumoren som Jannick opererede ud fra min hjerne er en Astrocytoma grade II

Der bliver forhåbentlig ikke flere indlæg andet end positive scanningsvar de næste par år. Jeg er ufattelig træt af at tænke på og snakke om den, og nu vil jeg videre med mit liv. Jeg håber oprigtigt at google kan finde indlægget frem hvis du står i samme situation som jeg gjorde for 3 år siden.
Peace.